fbpx

החלקות שיער בחדשות 12 סכנת החלקה!

חדשות 12 החלקות השיער בארץ

סכנת החלקה!

מה חשוב לדעת לפני שעושים החלקת שיער?

הצורך הבלתי נלאה של נשים ונערות צעירות בשיער חלק רק הולך וגדל, ובשנים האחרונות יש ייצור של החלקות חדשות עם שמות שונים מפתים שאינם מעידים על הסכנה האמיתית. 

החלקה הודית לדוגמה, היא אחת ההחלקות הנפוצות בעולם, ובפרט בישראל בשנים האחרונות. החלקה זו תפסה תאוצה מאוד גדולה בשל התוצאה הסופית בה השיער שמתקבל חלק ורך. בהחלקה ישנם חומרים פעילים כמו אתילן גליקול.

לאחרונה שמענו על עוד ועוד מקרים של השפעות קשות ברמה הבריאותית כתוצאה מהחלקות שאינן באישור משרד הבריאות, ולעיתים רק בגלל שלא נבדקה הרגישות לחומרים גם אם מדובר במוצר שיש לו אישור של משרד הבריאות.

השנה אושפזה במחלקת טיפול נמרץ אישה בת 32, שעשתה החלקה הודית והגיעה במצב קשה בעקבות אי ספיקת כליות.

יועץ טוקסיקולוגי של המרכז הרפואי, סיפר כי החומר המעורב החשוד הינו אתילן גליקול – נוזל רעיל שמשמש לרוב כמונע קפיאה וכחומר גלם לייצור פולימרים, וכאשר החומר בא במגע עם הגוף הוא מתחמצן ועלול לפגוע במערכת העצבים, בלב או בכליות.

האם יש סימנים ראשוניים לגלות רגישות?

סימנים ראשונים של גרד ושריפה בקרקפת, התחלה של כבדות נשימתית, אדמומיות שמתחילה להתפתח באזור וגם באזורים אחרים במקרה של אלרגיה. לאדם רגיש, הסימנים מגיעים מאוד מהר ואף תוך מספר דקות ניתן לראות השפעה. יש אנשים שרגישים לחומרים ולריחות חריפים אך מהר מאוד רואים תגובה חריפה של אלרגיה לאחד החומרים עם החמרה במצב כל כמה דקות. גם בחילות וסחרחורת יכולות להופיע במקרה של רגישות לאחד המרכיבים.

ממה צריך להיזהר?

יש לשים דגש ולבדוק שיש על המוצר רישיון משרד הבריאות, כך שלא תיפלו בפח על ידי אנשים חסרי מקצועיות שמעניין אותם כסף מהיר וקל על חשבון הבריאות שלכם. כמו כן, יש לבדוק את התוקף של המוצרים. היות ששינוי מבנה השערה מצריך חומרים כימיים, יש לדעת ולבחון טוב באיזה מקום אנחנו הולכים לבצע את ההחלקה וגם איזה איש מקצוע מבצע אותה, כי במקרים חמורים עלולים לגמור בבית חולים ובמקרים קלים יותר עם שיער שרוף.

אל תחששו לדרוש לראות תעודה עם אישור משרד הבריאות על גבי מיכל ההחלקה. בנוסף, יש לבצע בדיקת רגישות להחלקה על ידי מריחה קלה על קצוות שיער בשטח קטן כדי לבדוק תגובה של הגוף מבחוץ ומבפנים. שנית, אין להתפתות למחירים זולים מאחר שהחלקה חייבת להתבצע במקום מקצועי בלבד, והכי טוב להגיע לאיש מקצוע דרך המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם.

לסיכום:
החלקת שיער מכילה חומרים כימיים, לכן רצוי לעטות מסיכה ואף מגן עיניים. שימו לב שבסופו של דבר החלקה לא אמורה לגרום לכם כאב, כך שאם כואב לכם, אל תסבלו וישר התריעו בפני מעצב/ת השיער שלכם.


החלקת שיער באישור משרד הבריאות

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94


אחריות להחלקת שיער

כידוע, גם לאחר החלקת השיער יכול להיות מצב שתגלי שנותרת עם שיער מסולסל/מקורזל ומרדני ונראה כי אפקט ההחלקה אינו ניכר למרות ההבטחה הגדולה מאחורי המוצר שרכשת. לצערנו לא כל בעלי המקצוע עושים שימוש בחומרי החלקה איכותיים ומותאמים בדיוק עבורך, ולא כולם באמת מקפידים על כללי הזהירות בביצוע ההחלקה בפועל. כך עלול להיות מצב שתוצאות ההחלקה אינן לשביעות רצונך, או חלילה במקרה הגרוע יותר,  מצב של נזק לשיערך.

לכן חשוב לבדוק אם יש תעודת אחריות למוצרים / אישור של משרד הבריאות, כמו כן, לא להתבייש לקרוא את רשימת הרכיבים של המוצרים.

חברת סטייל4הייר מתחייבת לתעודת אחריות על כל מוצרי החלקת השיער! אנו מאמינים בטיב המוצר, רמתו, איכותו, תוצאותיו ובשירות טוב ללקוחותינו-שירות ללא פשרות.

אנו עדים מדי יום למקרים רבים בהם בוצעו החלקות שיער במספרה במחירים מופקעים והתוצאות לא היו לשביעות רצונן של הלקוחות ולא בוצע דבר על מנת לתקן את הדורש תיקון ואף לא סופק החזר כספי ללקוחה.

לנו אמונה מלאה ובטחון רב באיכות מוצרינו ולכן אנו נותנים תעודת אחריות על החלקת שיער ביתית “פראדה”. כל לקוחה מקבלת אצלנו שירות מקצועי אמין וטיפים חשובים להצלחת ההחלקה (כמובן שחשוב להקפיד על הוראות השימוש לפי דף המידע שנמצא במארז ההחלקה).  בכל ערכת החלקה מצורפת תעודת אחריות ללקוחה שבתעודה אנו מתחייבים למוצר מקצועי ואיכותי ולשירות ללא פשרות!


www.keratin.co.il 

 לינק לאתר קרטין – החלקות שיער באישור משרד הבריאות


לייעוץ עם מעצב השיער

שלנו ולהזמנות חייגי:

054-760-2034


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

Call Now Buttonהתקשרו אלינו
WhatsApp chat